Smarta jag :)

Idag känner jag mig smart även om jag först muttrade och drog en visa över att jag har en gammal kortläsare på min dator som inte klarar av att läsa SDHC kort men så kom jag på det!
Satte bara in kortet i kameran eftersom det funkar där också vips grävde jag fram min datakabel från lådan ;)
Så nu behöver jag inte köpa någon extern kortläsare heller utan det var så smidigt och lätt men man ska ju tänka efter ibland med såklart :)
Glad är jag i alla fall över att ha kommit fram till lösningen på problemet :)
Den kanske satt ovanligt långt inne men till sist rullade den i alla fall in , så nu kan jag trots allt fota med SDHC kort som har bättre med lagringsutrymme än vanliga SD kort(Inget ont om dem ändå, har tre stycken.)
Så nu ska jag ta mig i kragen med skogstokan.blogg.se och försöka lista ut hur man får till en snygg meny.
Fast jag hänger ju såklart här och bloggar om MSP och lite till som vanligt , ciao på er och ha en bra forstättning på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0