Level 15

Ni som följer bloggen vet ju att jag brukar bjuda på lite mer än MSP och det tänker jag göra nu med men först vill jag säga ett STORT tack till alla er som hjälp mig att nå level 15, ni är värda många <3
Vad det gäller mina filmer så håller jag på att klura ut handlingen till nästa Vampyrella :) så ni behöver inte oroa er den kommer när jag har storyn klar :) måste ju få fundera lite på den så att den blir riktigt bra.
Annars så tänkte jag mer höra om någon fler såg Melodifestivalen i helgen som var och fråga vad ni tyckte ?
Tyckte det liknade cirkus mestadels.
Först kom Sean Banan* skratt* kan förstå om yngre gillar honom men snälla ....tänk efter om vi ska skicka bidraget till Eurovision, det kommer inte att bli den senaste hitlåten i Europa det törs jag nog säga.
Nästa sak var Death By April , visst nu är jag inget fan av hårdrock så men låten hade varit bra till coh med utan growlet (en fördel om man hör vad de sjunger).
Sedan kom ..Torsten Flinck, ja vad säger man om karln mer än att han är speciell?
Gillade låten men tyckte det var onödigt det som hände sedan dåligt SVT att ta med det :/, de hade ju kunnat klippa in från repet när det tydligen hade gått bra*suck* men vad gör de inte för att få rubriker?
Efter det trodde jag att det skulle vara lungt men pausunderhållningen *nej tack* visst ska man ta saker med en klackspark men den låtens text var det värsta jag hört på länge tror jag faktiskt.
Mer än onödigt.
Tur då att Loreen gick vidare för enlgit mig och då gillar jag inte eurodisco eller vad man ska kalla hennes stil så speciellt heller men hon hade helt enkelt den bästa låten och framförandet blev närmast magiskt i kontrast till det andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0