Lagg

Är det någon mer än jag som har problem med MSP.
Kan knappt sitta på kvällarna för att sidan laggar så och då vet jag att det inte är min dator som är seg eftersom alla andra sidor och program fungerar bra men just moivestarplanet på kvällarna när många är inne..nej det är liksom ingen idé ens att vara inne då känns det som.
Eller en mycket liten. Idag skulle jag gå in och mata mina djur men jag är säker på att jag satte dem FRAMFÖR kuddar&bord och sådant men nu sitter de BAKOM utan att jag har ändrat på något och hur kommer det sig?
Dessutom så kommer inga skyltar upp på sakerna när jag går runt i chattrummen och ska samla..vad är det här?
Tycker inte att man ska behöva relogga hela tiden för att få problemen att lösa sig men klart är det ju att det är något konstigt med sidan när den beter sig sådär.
Hoppas dock att det ska lösa sig också till alla som undrar vad som händer med min andra blogg så håller jag på att försöka fixa en sak på den , hoppas bli klar inom en snar framtid och i helgen har jag varit upptagen med annat så det var därför ni inte såg till mig men nu är jag här :)
Kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Elin

Min data laggar också när jag är inne på MSP

Men när jag är innne på ex. blogg.se funkar allt jätte bra, Så trött på det..

2012-02-19 @ 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0