Först...

Först undrar jag varför det ska varaså svårt att ta ett NEJ?
och varför sprider vissa ut rykten om mig som att jag inte vill ha nya vänner?
Jag bara undrar var det finns att läsa det ?
Jag vill visst ha nya vänner men jag vill också att de respekterar mig för den jag är och inte fortsätter mata
mig med personliga frågor till exempel om hur gammal jag är för jag svarar ändå inte på dem och detsmamam gäller kommentarerna här på bloggen.
Dessutom står det klart och tydlig på min biografi att jag helst vill mejla ett tag för att lära känna folk innan jag accepterar någon som vän, är det så konstigt tycker ni att man vill lära känna sina vänner mer ?
Nej jag addar inte på några villkor för att ni ska utnyttja mig genom att tro att ni ska få massor av presenter och dyligt. Jag ger till de personer jag vill ge så snälla ni sluta tigga.Ni kan ju tänka er hur det skulle vara själva att få samma frågor om autos och presenter gång på gång eller hur ?
Verkligen nog om detta nu hoppas jag i alla fall :) tänkte tipsa er om att jag har en till tävling uppe i ArtBooks, så gissa på vem jag har klätt ut mig till denna gång.
Först att gissa rätt vinner en sak från önskelistan, det går också både den som kommer tvåa och trea så gissa på!
/Connie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0