Bloggskolan steg 2 Header A

Hejsan ni som regelbundet följer min blogg vet ju att jag har en bloggskola :)
Missade att flytta över bilderna till rätt dator innan helgen men nu är jag på plats så idag kommer bloggskolan i två delar som jag tänker kalla Header A och B eftersom det rör sig om totalt 12 bilder för att beskriva momentet.
Allt för att det ska bli så lätt för er som möjligt att förstå :)
Då börjar jag :)
I det första steget ska ni egentligen bara ta upp blogg.se eftersom det är den sidan jag jobbar med :)
För er som är totalta nybörjare rekomenderar jag kanske bloggplatsen istället för där följer man bara anvisningarna mer medan man så här på blogg.se får möjligheten att jobba mer fritt med designen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0