Nya spelen på MSP

Tänker börja med att säga att jag just har kollat in de nya arkadspelen på MSP. Kan dock inte säga att jag är så speciellt förtjust i dem...nej faktiskt långtifrån. Tycker mest att de känns onödiga eftersom de inte ens hänger ihop med resten av sidan utan man vinner inget på att faktiskt spela dem. Det skulle kännas roligare om man fick något för att man spelar..fame, starcoins eller varför inte diamanter (om man nu måste ha det).
Dessutom har jag svårt att förstå varför man skickar en varning för att någon skriver att det är skönt att det har blivit lugnare på sidan, man måste väl kunna skriva vad man tycker eller och varför kommer det bara *** när man försöker skriva bra. Misstänker att det beror på vad det blir om man översätter det från engelskan men jag tycker ändå att det är att gå till vuiss överdrift. Bättre man försöker spärra alla alternativa stavningar av verkligt elaka ord då än att förbjuda ord som oftast används i positiv mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0