Första dagen&Boonieskolan del 3

Idag var faktiskt första dagen jag riktigt egentligen kände av att det börjar bli höst, Tycker det är så trist när vissa säger att vi knappt har haft någon sommar för det har vi verkligen.Åtminstone här efter norrlandskusten där jag bor har det varit periodvis riktigt fint men nu är vi ju ändå i slutet på augusti så då är det väl inte så konstigt egentligen att regnet kommer ?
Dessutom är det ju inte så bra för naturen heller när det är ständig sol och torka så jag tycker vi ska vara mera glada över att vi faktiskt får ha fyra årstider och att kunna se förändringarna mellan dem.
Men nu var det ju inte om vädret jag enbart det dåliga vädret som jag tänkte skriva om idag utan jag tänkte också göra en ny del av boonieskolan, Här kommer den.



 
Som vanligt om ni känner er osäkra på något eller vill att jag ska förklara något på den närmare så hör av er endera då via meddelande på msp eller här i kommentarfältet så hjälper jag gärna till och reder ut eventuella funderingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0