Boonieskolan

Här kommer så del två i Boonieskolan :)
Hoppas ni gillar den och tycker den är bra för då blir det roligare för mig att visa er hur de nya jag skaffade häromdagen växer.Har dessutom hitills bara döpt den ena av dem så jag behöver ett bra namnförslag åt den andra som påminner om Blunder och Feivill. Ville ju helst ha en blå, glittrig men det är som sagt slumpen som bestämmer utseendet.
Tycker föresten att det är något som det har  fokuserats för mycket på MSP på sistone och då menar jag alla som går runt och säger saker som: sägg hur snygg jag är på en skala från 1-10.
Kom igen ..det här är ett spel varför ett sådant bekräftelsebehov? Dessutom ser man ju inte ut som MSP figuren  i verkliga livet heller. Visst kan man ha vissa likheter men jag tror inte att man på riktigt skulle vilja vara en tecknad figur.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag följer dig

2016-02-07 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0