Blandade bilder

Hejsan på er alla.
Tänkte bjussa på lite mer blandade bilder idag än jag kanske gjort tidigare.Har gått igenom lite som är fotat den senaste tiden men det är också någon bild med från tidigare i somras som jag inte haft inne förut.
Om jag inte har fotat på ett tag så kan det hända att jag går igenom mitt digra fotoarkiv och försöker hitta godbitarna helt enkelt men det är alltid lika roligt för man kan hitta bilder man glömt att man hade.
Fast nu blir det aktuella bilder den här gängen.
 
 
Under ett besök hos min syster hade jag lagt ifrån mig min munkjacka på deraas soffa och jo vad hände tror ni ?
Jo denna lilla kattunge såg ut att må väldigt gott där den låg och sov, inte sant ?
 
Hjälpt päronen och plocka blåbär i sommar och jo..de har ju funnits gott om bär, åtminstone häromkring.
 
En riktigt fin bild som jag fotade på hopptävlingarna under Hästivalen i somras. Kändes som jag lyckades 
fånga både steget och det fina ekipaget perfekt.
Kan ni gissa djuret?
 
Lejon..nej kanin nej såklart en lejonhuvad kanin.
En fin väldigt rosa ros.
Har exprimenterat i mammas rabatt igen och åter satt lin. De små rara blommorna är ju så fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0