Fäbod i bilder

Här kommer så äntligen de bilder jag lovade att visa upp för er igår.
Nog för att ni fick vänta en dag till annat än vad jag hade tänkt mig från början men jag hoppas att det inte gör allt för mycket. Får nog inte plats med alla bilder dok i ett och samma inlägg så det får kanske bli två helt enkelt så att jag får plats med så många som möjligt.
Måste egentligen sortera upp några andra mappar med men det här får räcka så länge också får jag börja med det jobbet till veckan istället när jag är tillbaka hemma igen efter semestern.
Den hära gamla fäboden från 1800 talet är ett fullkomligt magiskt utflyktsmål.Säger visserligen jag som älskar gamla byggnader& både natur och djur. Fast jag tror även en inrotad stadsbo kan finna ron i den absoluta tystnadnen om än så bara för en liten stund.
Fast jag hade då verkligen ingen lust att gå ut på spången. Trots att den ligger fast förankrad i både flytmossa och en tjock vajer tycker jag den verkar aningens osäker att gå på.
Passade på att beundra utsikten också och upptäckte små vak på vattenytan.Det kanske var herr abborre eller fröken mört som tog sig en liten simtur eller vad tror ni ?
 
 En gammal eka låg vid kanten, eller den såg åtminstone ut att vara välanvänd.
 
 Gillade på något vis det här fönstret eller så beror det på gardinerna.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0