Alltså nej

Hejsan på er.
Nu sitter jag här igen och tänkte uppdatera er om läget lite Men först måste jag konstatera att jag inte alls gillar alla ändringarna som de gjort på MSP igen..först och främst ljuden som bara är jobbigt att de har tillkommit men också förändringen av nyhetsrutan och det.
Säger bara ett stort nej tack till allt jag och det känns som jag kommer att logga in mer sällan nu.Det känns liksom inte helt lockande att spela längre när ändringarna bara blir sämre...och inte till det bättre.Visst beror det delvis på vad man är van vid också men ändå.Jag tycker det var bättre när de hade gjort reglerna mer synliga tex för det kände som vissa behövde bli upplysta om dem.
Nog om det..nu har jag läst på lite också och det visar sig att min känsla på sistone, illamåendet och tröttheten förmodligen är biverkningar av medicinen jag äter just nu så frågan är hur länge man ska behöva känna det eller vad man ska göra åt det.Vissa dagar mår jag helt enkelt hyfsat och vissa dagar blir det bara på tok.Ibland gå det bra och ignorera känslan och ibland inte men det känns i alla fall lättare för tillfället att vara ute hos päronen.Fast jag har ju funderat på att göra något som jag aldrig tidigare har gjort för att se om det kan hjälpa, att faktiskt få prata om allt med någon.
Så nu vet ni hur det är ..och tack kom inte och skriv inlägg i stil med äääähk på min vägg tack.
Jag är bara ärlig.
Och jag blir fortfarande INTE ihop med någon så sluta fråga om det, eller är det så att man ska behöva bli irriterad på allvar för att ni ska lyssna ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0