Veckans Boonie

Trots allt så tänkte jag göra Veckans Boonie eftersom jag tycker det är roligt att fantisera
ihop de här texterna själv också.
Annars skulle det ju egentligen bli ganska meningslöst och tråkigt att göra det inte sant?
Hur jag kom på idén?
Kikade runt på en del bloggar som handlade om MSP men ingen av dem innheöll något eget och unikt så därför kände jag att jag ville hitta på något eget som skulle bli speciellt just för MSPBubblet.
Ändå så gillade jag inte alls booniesarna från början men ju mer jag såg av dem dessto sötare tyckte jag
att de var :)
Så , så kan det gå till ibland Veckans boonie är i alla fall en som förmodligen inte har varit eftersom de bara ska vara EN gång var(hittade inga bevis på att hon redan varit i historiken så det här är nog premiär)


Lilly,är en rätt blyg och tillbakadragen liten tjej.
Hon kan dock bli rätt så kavat och framåt när det gäller att fixa olika
frisyrer.Det bästa hon vet är när hon får dyka ner i en låda med rosetter och hårband.
Då kan man höra ett litet lustigt fnitter som kommer över henne och hon vill nästan inte sluta leka.
Hon dicker gärna jordgubbssaft och äter hallongrottor.




Kommentarer
Postat av: msasally

jag älskar dina bonnies

på msp! :)

2012-04-05 @ 14:17:56
Postat av: Susiekrarenius

Hihi!

2012-04-05 @ 16:30:46
Postat av: emmie

va söt hon är<3

2012-05-13 @ 17:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0