Veckans Boonie

Först vill jag beklgaga förra veckans misstag
Upptäckte det först senare att jag hade fel boonie på bild men jag ber om ursäkt.
Förklaringen kan vara dels att jag blandade ihop två av dem för att de är så snarlika men också laggade MSP för allt folk som besökte mitt rum så jag kunde inte ändra i efterhand heller.
Men nu var det sagt och jag hoppas att ni har överseende.
Den boonie som hamnade på bild var Lilly , fast det skulle ha varit Rosalie.
Så jag får korrigera mig själv inför den hör omgången så att det blir rätt :)
Nåja Veckans Boonie blir ingen mer än...*fanfar*


Rozita.
Rozita är en pigg och orädd liten tjej som gärna är med när det händer saker.
Hon älskar att stå i centrum och när det gäller intressen så tycker hon om att prova på det mesta
en liten boonie kan utföra men hon har verkligen dåligt tålamod med :/
Går saker inte hennes väg kan hon verkligen konsten att illtjuta men får hon väl en påse med godisnappar då lugnar hon ner sig igen. I alla fall för det allra mesta.
Men håll henne borta från hallon-smoothies för ser hon en sådan blir hon så glad att hon glömmer sin rädsla för att bada och hoppar ner i glaset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0