Ojdå Onsdag redan

Känns som förra veckan bara flöt iväg.
Det var ju dels påsk så jag var ledig inte minst i 4 dagar från jobbet.
Inte sammanhängande visserligen men det gjorde ju ändå så att det blev en långhelg som jag såg fram emot..
till jag blev förkyld på Fredagen.
För er som undrar så, ja jag är det än.Även om det går sådär jobbigt upp och ner nu så tror jag
att det är snuvan som är det värsta , inte kunnat sova riktigt på två hela nätter utan vaknat någon gång mitt i istället. Fått ändra läge en massa, provat att ligga i soffan men tillsist har jag ändå tagit mig tillbaka till sängen.
Nog om detta elände nu, det går ju trots allt över även om det är jobbigt att vara mitt upp i det hela.
Eftersom det är Onsdag så har det äntligen blivit dags för något roligt igen nämligen Veckans Boonie som har varit allt annat än lätt att avgöra.
För att först berätta en liten rysare så tappade jag bort listan i helgen på vilka som hade varit men hittade den precis som tur var. Var så säker på att jag hade tagit den med mig men den låg här hemma på databordet :) så nu kan jag göra veckans nominering i alla fall och Veckans Boonie är *tadam*

En liten chokladcupcake älskande boonie vid namn Rosalie.
Ja , Rosalie är en sådan där mysig liten boonie tjej som gärna hjälper till när du ska baka.
Hon har gärna ner ingridienserna i skålen, men se upp för hon äter också gärna upp smeten.
Fast hennes absoluta favorit är utan tvekan chokladcupcakes.
Hon dricker helst mjölk till men tycker även om apelsinsaft.
Dessutom så gillar hon att mysa och kryper gärna upp i soffan hos dig under en filt på regniga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0