Man får inga

Nu är jag lite lagomt irriterad igen sedan jag läste en kommentar här på bloggen.
Men jag ska ge er lite mer fakta om varför jag tagit bort djuren ur rummet i fall ni har missat det.
Jag tog bort dem därför jag hoppades att folk skulle sluta vara elaka mot mig och inte tvärtom.
Dessutom är det jobbigt med alla som tjatar om saker hela tiden när ni kan läsa biografin elelr varför inte här på bloggen.
Nej nu börjar en del istället tjata om att jag ska ha tillbaka dem men acceptera att jag inte tänker ta tillbaka dem.
De har det bra i väskan bland de andra sakerna jag inte använder och jag kan faktiskt ägna mer tid åt
var och ett av dem nu än förut.
Det som gjorde mig uppröd med kommentarern var att det stod att jag inte får några fame längre för att ni inte kan klappa mina djur men det har man faktiskt aldrig fått fame för vad jag vet så varför då skriva en kommentar och påstå något sådant då ?
Det tycker jag bara är ett tecken på dålig stil.
Nej nu ska jag passa på och gå ut och sätta mig och fota lite fina fågelbilder, vi ses när magsjukan är bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0