Veckans Boonie

Ojdå nu har jag visst legat på latsidan igen och inte lagt upp någon Veckans Boonie för förra veckan men ibland blir det ju så att man har fullt upp ändå och inte riktigt hinner med. Så har det i alla fall varit för min del.
Jag har ritat lite, skrivit och pysslat på här hemma ändå så jag har fått tiden att rinna iväg,
Nu äntligen har jag en stund över som jag tänkte skriva ihop nomineringarna på för det blir ju två stycken :)
De booniesar som jag har valt ut den här veckan är inga mindre än....*trumvirvel*
Melwina och Melwin.
Melwina är en blyg och försiktig liten flicka,Dessutom är hon den nyaste av mina booniesar just nu.
Hon kryper gärna upp i knäet på en
och ska mysa ,speciellt när det regnar också tar hon med sig sin snuttefilt *nästan* överallt.
Om du vill bjuda henne på något gott kan du prova med ett glas fanta för
då hör ett väldigt nöjt smackande ljud från henne och hon börjar genast hoppa upp och ner eftersom
hon blir så ivrig och vill ha mer.
Melwin är lite som en storebror för Melwina.
Han är lugn och trygg i sig själv och hittar sällan på några bus.Åtminstone inga elaka bus i alla fall.
Dessutom vill han gärna göra Melwina sällskap och sitta i knät för mys och att bli ompysslad.Allra mest vill han faktiskt bli kliad på magen och då fnissar han.
Helst så äter han Nonstop och han tycker om att spela teater och umgås gärna med Blunder :)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Hej!

Kan du säga hur man kopierar bilder från msp till en blogg

2011-09-27 @ 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0