Mitt förhållande på MSP

Till er som undrar varför jag är ihop med en tjej på MSP
Vi är ihop enbart eftersom vi byter autos med varandra med jämna mellanrum och hon hade redan en bästis :P så vi ville ha ett snabbt sätt att hitta åt den andra när vi ska byta.Det är alltså inget annat än ett praktiskt arrangemang, några problem med det ?
Dessutom tål jag inte att folk hoppar på mig och säger saker som att jag är för gammal för sidan, eller inte tror på min ålder. Det leder automatiskt till anmälan hos support. Speciellt om vederbörande till råge på allt är uppkäftig mot mig.
Visst jag borde inte bry mig, kanske rentav sluta på MSP men alla är väl lika välkomna på sidan om man sköter sig eller?
Om man ska klaga på ngt så varför inte göra det på de som skriver vissa typer av noveller i forumen istället?


/XoX0 Connie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0