Veckans Boonie

Den här veckan har det varit mer spännande än någonsin att avgöra vem som skulle få den stora äran att bli utnämnd till Veckans Boonie.Det var länge väldigt osäkert om det alls skulle bli någon nominering men till sist så bestämde jag mig för att göra en i alla fall :)
Här kommer den nu, valet föll till sist på:
Kira är en blyg och tillbakadragen boonie som helst av allt sitter och myser i knäet på en under en filt.
Hon var  övergiven i en park också liftade hon hem i fickan helt enkelt. Tyckte det var något luddigt när jag skulle tömma den också såg två par stora , skämda ögon på mig.
Inte kunde jag köra ut henne utan hon fick stanna och det är lite sådan Kira är, försiktig av sig.
Fast hon kommer gärna fram när det vankas godis och vill smaka. Får hon inte en bit kladdkakan blir hon sur och börjar störtgråta och slutar inte förän hon har fått en bit.
Ställer du fram ett glas hallonsaft så får du garanterat sätta ner ett sugrör, annars hörs snart ett plask och ett krasch över hela huset och en nöjd, kladdig boonie sitter på golvet och slickar i sig resterna.av saften.ja ni kan gissa vem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0