Veckans Boonie

Igår så hamnade jag i något annat som gjorde att jag inte hann med mig riktigt som jag hade tänkt.
Gjorde en del grafik för en annan sida som jag är på. Nu var det ju dock inte det som det här inlägget skulle handla om utan Veckans Boonie.
För er som läser min blogg för första gången så utser jag varje vecka en boonie som under just den veckan får ha en speciell status och bli lite extra bortskämd med klappar&kel.
Eftersom jag har många själv så väljer jag i första hand bland dessa men jag kommer efter hand att utse andras med men det återkommer vi till då.
Den här veckan är det dock........Limetz som får stå i centrum.

*Krasch* hörs det utifrån köket en sen höstkväll och när du går ut för att titta vad som hänt ser du en grön, lurvig liten boonie som sitter på bordet och mumsar på frukt ur en skål.
Det är just en sådan där sak som bara Limetz kan komma på för han älskar nämligen frukt och gör nästan vad som helst för att få tag i ett glas limejuice.
Får han tag i ett kluckar han sådär förnöjt  också blir han så mätt sedan att han kryper upp i ens knä för att mysa och han tycker om när någon kliar honom under halsbandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0