Rösta ärligt

Får jag be om er uppmärksamhetför en liten stund?
Jag skulle vilja be er som skickar in filmer till tävlingen att göra riktiga filmer innan ni skickar in.
Alltså gör inte bara en kortfilm med frsaerna som måste vara med det blir så tråkigt när man ska kolla igenom då. Sedan ber jag er också att rösta ärligt, alltså rösta på själva filmen och inte på den som har gjort den.
För det är ju inte rättvist att en kort dålig film utan handling får en femma medan en två minuters film som man har slitit och jobbat med kanske bara får en trea eller är det, det ?
Dessutom har jag sett att vissa bara slänger ihop en look och skickar in oavsett tema , men snälla sluta med det, det blir bara jobbigt när man ska gå igenom alla och rösta dessutom är det SKÖRDETEMA inte HÄSTEMA som vissa tycks tro.
Dessutom till er som säger att man tjänar pengar på att se kortfilmer , visst gör man men tittar man på listan med intjänade så visas de inte där, så varför ska man då se en massa filmer när starcoinsen ändå inte kommer med i det man har tjänat ?
Får jag be om er uppmärksamhetför en liten stund?
Jag skulle vilja be er som skickar in filmer till tävlingen att göra riktiga filmer innan ni skickar in.
Alltså gör inte bara en kortfilm med fraserna som måste vara med det blir så tråkigt när man ska kolla igenom då. Sedan ber jag er också att rösta ärligt, alltså rösta på själva filmen och inte på den som har gjort den.
För det är ju inte rättvist att en kort dålig film utan handling får en femma medan en två minuters film som man har slitit och jobbat med kanske bara får en trea eller är det, det ?
Dessutom har jag sett att vissa bara slänger ihop en look och skickar in oavsett tema , men snälla sluta med det, det blir bara jobbigt när man ska gå igenom alla och rösta dessutom är det SKÖRDETEMA inte HÄSTEMA som vissa tycks tro.
Dessutom till er som säger att man tjänar pengar på att se kortfilmer , visst gör man men tittar man på listan med intjänade så visas de inte där, så varför ska man då se en massa filmer när starcoinsen ändå inte kommer med i det man har tjänat ?

Kommentarer
Postat av: mangecool

2011-11-15 @ 12:30:08
Postat av: mangecool

2011-11-15 @ 12:31:36
Postat av: mangecool

level 6 vet ett fusk

2011-11-15 @ 12:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0