Fler djur i rummet

Tänkte vara snäll idag och posta ett inlägg till som jag vet att några av er har väntat på det och några av er har mejlat och frågat hur man får in alla sina husdjur i rummet . Det är inte så svårt som man kanske kan tro utan rätt enkelt, man lurar helt enkelt MSP att tro att man bara har 10 djur. Så här går det till;
1.Placera ut de tio första djuren i rummet
2.Mata dem.
3.Tryck X välj att inte spara ändringar
4.Öppna rummet
5.Avmarkera nu djuren du satte in i steg 1.
6.Placera ut de djur du har kvar på lämpliga ställen.
7.Mata dem
8.Tryck X igen
9.Spara inga ändringar
10.Nu borde du ha alla djuren i rummet om du har gjort rätt,GRATTIS!

Svårare än så är det inte men det kanske tar ett tag innan man lär sig och kommer på hur det fungerar eftersom alla stegen är lite bökiga att komma på. Vill man ha fler möbler i rummet än det antal MSP satt gränsen på så tror jag att det här sättet fungerar där med.
Är det något som ni inte förstår så kommentera här eller mejla mig på mspså kan jag försöka förklara lite bättre för den som vill där.
1.Placera ut de tio första djuren i rummet
2.Mata dem.
3.Tryck X välj att inte spara ändringar
4.Öppna rummet
5.Avmarkera nu djuren du satte in i steg 1.
6.Placera ut de djur du har kvar på lämpliga ställen.
7.Mata dem
8.Tryck X igen
9.Spara inga ändringar
10.Nu borde du ha alla djuren i rummet om du har gjort rätt,GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: följare :)

jag fattar inte riktigt :o



2011-10-05 @ 20:59:48
Postat av: OPEL

Heej! Fin blogg c: Ville bara berätta att nu , ja nu har grisen Sven vandrat över till MspEmOp.bloggplatsen.se och på börjat en tävling , tävlingen ger dig fler besökare om du vill , så gå gärna med c:



// OPEL

2011-10-09 @ 16:23:27
URL: http://MspEmOp.bloggplatsen.se
Postat av: -black-white-

TACK!

Nu har jag 13 djur i mitt rum tack vare dig ! ;D

2011-10-28 @ 22:45:27
Postat av: desiree

tak nu har jag 14 djur

2011-11-21 @ 14:58:24
URL: http://desireenilsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0