Veckans Boonie

Hallå, Hallojsan alla.
Nej tro inte att jag har slutat göra Veckans Boonie.
Bra för det har jag inte. Har bara gjort lite annat pyssel på sistone och inte riktigt
klurat på det som jag brukar men nu känner jag mig redo för en ny omgång.
Den här veckan blir det i alla fall ingen mindre än...
Rozalita som får äran att vara Veckans Boonie.
Hon är en liten framåt tjej som älskar att stå i rampljuset och visa upp sig. Man kan säga att hon är en liten diva.
Helt orädd så försöker hon sig på att härma självaste Lady Gaga  men i hemlighet så älskar hon dansband fast det vågar hon förstås inte tala om...*oops*
Hon äter gärna fräscha frukspett och dricker helt Fanta wildberries efter att ha tillbringat en kväll på scenen eller dansgolvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0