Trodde att jag..

Väljer den rubriken för dagens inlägg eftersom det var just vad jag gjorde igår.
Trodde jag varit tillräcklig tydlig både här och på MSP att jag inte vill ha vänner som INTE
chattar med mig. Har ni inte TID med det som någon sa  så då behöver ni ju inte ens skicka en
förfrågan och framför allt tackar jag nej så bli inte sura och sitt och skriv elaka mejl.Det får snarare bara
motsatt effekt och gör att jag faktiskt har ännu mindre lust att lägga till folk :/
Så tyvärr, är ni minsta intresserade att bli vän med mig så räcker det inte med en förfrågan utan det är bättre
om ni skickar ett ärligt mejl och frågar(nej jag godkänner inte heller folk som inte kan stava eller skriker så HÄR).
Dessutom så tycker jag att jag behöver påminna er om att NEJ jag vill inte bli någons bästis och killar jag blir INTE heller ihop eftersom jag inte tror på ett MSP förhållande.
Så visst jag kanske är tråkig som vissa säger men då säger jag också att de inte känner mig eftersom jag
inte skriver om precis ALLT.
Och att jag inte svarar i chattrummen när ni  ser mig där beror snarare på att jag är upptagen med att
samla eller att mata mina djur, eller att sidan laggar och inte på att jag struntar i er eller är snobbig som somliga verkar tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0