Seghet på MSP


Hejsan, hallå på er alla.
Nu så är jag lite bättre i förkylningen och tänkte därför passa på att skriva några rader här.
Är det någon mer än jag som har märkt av segheten på MSP?
Alltså att det är långsammare än vanligt ?
Häromdagen när jag var hemma och skulle logga in så fick jag relogga
nästan hela tiden för att överhuvdtaget få sidan att fungera. Det gick väl sådär en stund innan den
segade ner sig igen och jag gav upp efter att ha skött om djuren.
En sak tycker jag att detta händer på kvällarna när många är inne, det är mer
normalt men nu hände det mig under dagtid.
Dessutom så dyker tre stycken felmedelanden upp ibland när jag ska ta mig ut i chattrummen:
Cannot connect to chat room,Error connecting to chat room eller Could not connect to game server.

Det känns inte så bra att sådana saker händer på sidan och jag tycker att ADMIN skulle kunna bli bättre på att informera oss medlemmar när de jobbar med den. Så man slipper bli fusterad när man inte kan komma in.
Att sidan ska fungera tycker jag är det minsta man ska kunna begära om man är betalande VIP dessutom.
Förslaget från mig vore att ADMIN koncenterar sig på sidan som den nu är och inte gör några nya funktioner utan
rensar upp forumen och tar bort alla inaktiva medlemmar.
Någon som har några mer förslag på hur MSP ska bli bättre ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0