Många

Eftersom många menar att man tjänar starcoins på att se kortfilmer så tänkte jag att jag skulle
visa er en liten sak här på bloggen som några av oss upptäckt men som kanske fler bör känna till.
De saker ni ska hålla koll på är Intjänade,Highscores--Tjänat som jag ringat in på den första bilden.
Steg 2 :Se på några kortisar
Steg 3:
Som ni ser nu har det ändrats uppe till vänster från 13.373 till 13.453 men under
Highscores och välj Tjänat så är summan oförändrad alltså står den kvar på 1.223
Steg 4: Samla lite sc genom att fånga frågor,pengasäckar och stjärnor i chattrummen
Steg 5: Kolla igen på Highscores-Tjänat och se
Nu har det ändrats både uppe till vänster och nere i listan.
Vad är alltså resultatet kanske några av er undrar?
Jo det är faktiskt det att man egentligen inte tjänar något på att göra dessa kortfilmer. Visst kanske man får in pengar i börsen uppe till vänster men de visas inte bland det man egentligen har under Highscores-Tjänat.
Alltså så skulle jag säga att det faktiskt är ganska onödigt att se kortisar, vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0