Ett bytestips

Härmodagen så frågade någon mig hur man skulle göra för att byta saker med andra.
Så jag hjälpte henne och fick sedan idén att göra den här lilla guiden för er som är nybörjare på MSP.
STEG 1.
Bestäm vilken ni vill byta med ifrån er vänlista, klicka på den.
STEG 2
Välj nu fliken andra klicka på den, gå vidare till steg 3
STEG 3
Välj pilarna som går åt varsitt håll för att byta, klicka där.
STEG 4 Välj sak du vill byta och klicka vidare på byt. Det är sedan upp till din vän att lägga till en sak och du kan
endera godkänna eller avvisa bytet som bilden visar
Du kan även såklart komma till bytena via att klicka på andra när du är ute och vandrar runt i de olika rummen, allt du behöver göra då är att gå från Steg 2, smidigt inte sant ?

Kommentarer
Postat av: Sandra_iloveyou

Shaa!

Asso jag älskar din blogg! Läser den varje dag! Jag är medlem i din klubb också :) Du är helt klart min favvo

spelare på MSP. Jag heter sandra_iloveyou



Ha det bra!



// Sandra_iloveyou

2011-11-10 @ 18:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0