Onödigt

Ibland händer det att även Connie blir less på Moviestarplanet, eller snarare på vissa människors attityd.
Fick idag ett fräckt mejl från tackna, för att citera henne ord för ord "
jag kollar inte på vilken level du är jag tycker du är fin men nu tycker jag du är ELAK"

Detta gjorde mig faktiskt ledsen eftersom jag vet att jag har ett stort problem, att jag oftast är för snäll med folk och inte säger ifrån så ofta som jag kanske borde göra. Tycker dessutom inte att man ska vräka ur sig något i den stilen om man inte känner människan bakom skärmen. Folk tenderar däremot att ändå ställa mig frågor som jag inte vill ha ,eller skicka vänskapsförfrågningar utan att läsa min bio, har jag inte rätten att säga ifrån då ?
Det borde inte vara så svårt att förstå

Dessutom accepterar jag inte heller vänförfrågningar från folk som bara addar för level
utan intresse av att prata med en

Vad är det elaka i detta?, det förstår jag mig faktiskt inte riktigt på för jag tror att det är det hon syftar på men man blir väl inte vän med folk som man aldrig kommer att kontakta ?
Nej nu får det räcka, låter som en kråka efter all hosta och har hemsk snuva men man får väl tro att det ska bli bättre.

/XoXo Connie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0