Veckans Boonie

Nu så är det äntligen dags igen för den här veckans omgång av just Veckans Boonie skulle
väl egentligen ha gjort den igår men jag hade lite annat för mig och kände ingen lust då så jag bestämde mig för att skjuta upp den tills idag istället.
Och idag har jag mer lust :) fick ett paket igår som jag var och hämtade ut men det kan vi återkomma till i ett senare inlägg för den här bloggen ska ju främst handla om MSP.
Veckans Boonie är en liten favortit i repris men den andra bloggen har jag ju inte kvar så  här kommer i alla fall:





Van Gogh

"Gogggen" som han för det allra mesta kallas, åtminstone hemma när någon ska ropa på honom är en liten, blyg och något inåtbunden filur. Det är absolut inte så att han inte är social av sig för det är han. Kanske är det dock så att han behöver lite mer tid på sig för att han ska slappna av med folk och det tar lite tid innan du lär känna honom. Ett tips för att lyckas med detta är dock att plocka fram ett staffli och en pensel eller en burk med fingerfärg. I båda dessa fall garanterar jag att du kommer att få höra ett förtjust läte som låter närmast som ett kvitter.Har upptäckt att han tycker om pringles, så se upp om du har ett rör hemma, dessutom så dricker han gärna trocadero.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0