Veckans Boonie

Sådär äntligen har jag börjat få någon fason här igen :)
Kodmallen strulade till det lite så jag fick lägga in en del länkar till bilder på nytt men nu så verkar allt fungera som det ska igen. Hade först inte tänkt göra någon Veckans Boonie ikväll men eftersom jag blir borta imorgon så tänkte jag göra det i alla fall.. denna vecka blir det ingen minde än Zpira(fd Zpiro) ni som undrar varför jag bytt namn från kille till tjej så tycker jag det ser mer ut som en tös på närbilden.
Egentligen så tycker jag inte alls om boonies med horn i pannan, har fått flera och återvunnit dem men
en som jag absolut inte kunde lämna in i djurbutiken var lilla Zpira.
Hon satt där och tittade på mig med sina stora blå ögon när ägget väl hade kläckts och hon var helt oemoståndlig så hon fick helt enkelt bli kvar. Hon äter gärna Kiwis och dricker helst päronjuice om hon får välja, men det mesta duger så länge det är grönt. En gåg fick hon dock tag på en flaska diskmedel, nämligen yes och hon hickade bubblor i en hel månad efteråt. Förhoppningsvis så tror jag att hon lärde sig något av det , att man kanske inte ska dricka Yes till exempel.
Vidare så leker hon gärna med de andra booniesarna även om Rimfrost kan bli lite irriterad när hon sticker honom med hornet så oftast får hon ha ett virkat skydd på för att inte skada sig själv eller andra eftersom hon inte riktigt har kommit på än vad hon ska använda det till.

Kommentarer
Postat av: Nea_Lou

Verkligen jätte söt boonie! :)

2011-12-29 @ 15:16:42
URL: http://moviestarplanetnealou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0