Veckans Boonie

Idag är det ju Onsdag och normalt skulle jag ha kommit med den sista Veckans Boonie för det här året fast nu ser det ut som det tekniska ställer till det för mig :/
Får bara sidan kan inte visas när jag försöker ladda den redan uppladdade bilden  och det känns ju inte lika kul att göra det om det inte fungerar fullt ut.Detta innebär också att min nya header som jag jobbat på blir försenad* suck* när det ska strula till sig så men det är väl typiskt att sådant ska hända precis när man tänker göra något.
Nåja nu ska vi inter hänga läpp helt här ändå trots allt ;)
Headern är i alla fall gjord ich jag ska bara vänta på att trasslet på linjen ordnar upp sig så ska ni få se den.
Passar på att läsa lite kommentarer och jag vet inte vad du du menade med din kommentar Wilma ?
Känns faktiskt som jag har skrivit mest om andra saker än MSP på sistone och inte så mycket om det här på bloggen som jag faktiskt borde :) vill ju hålla balansen lite trots allt menar jag.
Om ni vill läsa mer om det andra så ska jag försöka sparka igång min ANDRA blogg mer skogstokan.blogg.se för er som vill läsa mer om vad jag gör annars när jag inte sitter på MSP, jag måste bara hitta en text först som jag skrivit men som tycks ha rymt så det blir till att gå igenom alla skrivblock som ligger i högar här och var.
Fast det är såklart typiskt mig att förlägga den.
Nä nu ska jag se om det finns något vatten här så jag kan duscha och imorgon ska mamma och jag knata runt lite på stan men vi ses..nu verkar allt funka igen så den kanske kommer upp ikväll ändå så det finns lite läsning och undrar ni varför det händer så lite här nu så har jag fortfarande ledig och är inte hemma än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0