Veckans Boonie

Så äntligen har det blivit dags för Veckans Boonie igen :)
Jag är ledsen om den blivit försenad men jag har haft en del andra saker att stå i och göra så här inför jul.
Det är ju väldigt lätt hänt att det blir lite mer pyssel trots att man varit färdig med de flesta julklapparna sedan länge, men det sista ska ju lika fullt göras innan man kan koppla av mer så här kvällen före.
Nåja, nu är jag i alla fall här så då tänkte jag passa på att då in den....någon undrade om Van Gogh skulle få bli men han har ju liksom redan varit :P och eftersom det ändå är ju julafton imorgon så kan ni nog gissa vem det fick bli...ja just det :) ingen mindre än Monet med betoning på MINDRE.
Monet kom till mig en sen och kall decemberdag. Jag såg honom sitta ute i en snödriva och han såg så ensam och olycklig ut att jag kände mig tvungen till att lyfta in både honom och korgen han satt i.Han sa faktiskt inte mycket de där första dagarna men så fick han syn på en polkagris och då må ni tro att han sken upp som en sol,så helt uppenbart tycker han om dem.
Han slappnade av efter ett par veckor och fann sig till ro,ja faktiskt riktigt väl så numera trivs han att vara i händelsernas centrum men fortfarande så tycker han mycket om myskvällarna under filten i knät när han får en kopp rykande varm choklad och blir bjuden på en god pepparkaka.
Så mycket om Monets bakgrund känner jag faktiskt inte till men av hans storlek att dömma tror jag faktiskt att han skrämde slag på sin förra ägare men jag lovar han är helt enkelt jättesnäll.
Nu så vill alla mina booniesar och såklart också jag Connie önska er alla en Riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År!
(OBS Ni som är med på min vänlista får en liten överraskning allt eftersom ni loggar in!)

Kommentarer
Postat av: wilma

Connie, jag vill gärna att du lägger in en bild på något mer än msp. Visst är det kul nu börjar det bli lite tråkigt. Kolla gäran på min blogg och kommentera den. Den heter mspwilmis.blogg.se.



Hoppas att vi ses på msp!!!

från wilma! på msp heter jag wilmis9999!!!

2011-12-23 @ 23:00:51
URL: http://mspwilmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0