Veckans Stjärnskott

Som ni säkert märker har jag inte varit speciellt aktiv här på min nya blogg den senaste tiden, haft några dagar  uppehåll då jag pysslat med lite andra saker under veckan.Lite har det berott på problemet med att IE har kånglat med och laggat som tusan. Det blir ju så att man inte har orken ibland då men nu börjar jag känna hur lusten för bloggen kommer tillbaka, sakta men säkert och idag verkar det ju fungera än så länge *peppar peppar*
Får ta två veckans Boonie nästa gång då men här kommer i alla fall Veckans Stjärnskott som ni får hålla till godo  med så länge och vem vet, kanske blir det du en dag ?

Veckans Stjärnskott är ingen annan än 5klara5 . Detta eftersom jag tycker att hon är en snäll och trevlig tjej som
alltid ställer upp på att prata när man behöver bli av med något som man går och har på hjärtat.
Så grattis 5klara5 till nomineringen på min blogg , den är du absolut värd!/XoXo Connie


Kommentarer
Postat av: Badbollen (på MSP)

Kul! Kommer du fortsätta med Veckas Stjärnskott, eller var det bara en kul grej en gång?

2012-03-19 @ 15:53:53
Postat av: Connie

Taniken var att det skulle bli en forsättning på det men sedan ändrade jag inriktning på det och kommer ev att intervjua folk ist och kalla det lördagsgodis sedan jag fått klart vilka frågor jag ska ha med.

2012-03-19 @ 22:48:31
URL: http://www.mspbubblet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0