Speciellt till någon

Ursäkta mig men vad ... har jag egentligen gjort dig?
Har jag gjort dig så illa att du känner ett behov av att vara svinelak tillbaka och skriva sårande mejl med mera.
Du tycker att jag ska lämna dig ifred men det kanske är tvärtom så att du ska lämna mig ifred, aldrig funderat över det när du skriver dina mejl?
Eller har du ingen självkänsla alls så du måste slå ner på en annan människa som du inte ens känner eller än mindre har träffat irl?
Det du har gjort mot mig är verkligen uselt och det gör så att jag bara får lust att sluta på MSP (ni som vill stötta mig fortfarande läs bloggen och ge mig gärna autografer så kanske ni får något litet tillbaka!)
Nu kommer jag förmodligen inte att sluta ändå bara för den här saken men jag hoppas du tänker efter, jag sa aldrig heller att folk måste läsa min bio innan de frågar om vänskap men det kanske är en bra början att göra det och jag blir INTE vän med folk som är så elaka att de måste känna ett behov av att kasta ord i ansiktet på mig/XoXo Connie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0