Fam Nordström

 
Ja här är alltså min senaste familj i Sims 4. Det här är verkligen ett av de hushåll som jag är mest nöjd med. Fast det kan ju bero på att jag hade kommit ås lång redan innan det krånglade med deras hus första gången. Så jag visste hur jag skulle göra då jag väl valde att bygga om den gamla kvarnen. Oftast så brukar jag ju inte ens bry mig om det men nu kunde jag inte motstå frestelsen. Dessutom var det ju som så att jag gillade simmarna också och hade kommi t ihåg att spara dem i Galleriet. Ibland lär man sig saker med tiden som att man alltid ska göra backuper på saker man vill ha kvar, endera på datorn eller online.
 
Försökt att få det att se ut som en gammal kvarn eller kanske en fyr. Vissa saker saknar jag ju såklart fortfarande från trean men nog kan man komma rätt långt också i fyran med exteriören.
Mest nöjd är jag med bottenplanet som är mest hemtrevligt än så länge, uppe hr jag inte tagit någon bild ännu men övervåningen är lite under utveckling än så länge för där bor parets tre flickor.
Det är tydligen riskabelt att bo i närheten av en buske, fråga bara Alexander eller Lena.
Högteknologisk förlossning. Ibland går det ltie sentt och tången tar ut ett hjärta istället så man kanske besöker sjukhuset på egen risk ?
När jag trodde att kaoset lagt sig ..då ja då kom tvillingarna Matilda och Meja. Försts gången det händer mig i Sims 4 men visst är det dubbelt så stressigt!
Både Lena och Alexander arbetar som konstnärer och har haft turen att jobba ihop ett rätt rejält hushållskonto vid det här laget. Funderar på om det ska få åka på en välförtjänt semster eller om de ska köpa ett ltiet semesterhus...ja kanske rentav båda delarna .Det blri i varje fall lite enklare för dem nu sedan lilla Linnea(Molly) har växt upp och börjat skolan för visst behövde de lite hjälp med tvillingarna också.
Här är en gammal bil på Linnéa som föst faktiskt hette Molly men senare blev omdöpt ch nej det var inte jag som gav familjen sitt efternamn eller jo men Alexander var dataskapad och hette redan så då de träffades. Så då blev valet inte så svårt även om Lena behöll sitt efternamn ett tag så heter hushållet alltså numera Nordström i efternamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0