God morgon!

Morgon på er alla ni läsare där ute som kanske precis har kastat undan täcket och klivit upp ur sängen. Somliga av er kanske redan hunnit vara igång ett tag precis som jag. Här börjar morgonstunderna oftast vid sju-åttasnåret då jag till sist brukar försöka ta mig upp ur sängen. Egentligen är jag ju inte så morgonpigg av mig men guldkornen måste ju skötas också tycker jag ibland att det är rätt härligt att gå ut vid den tiden på morgonen. Innan staden riktigt hunnit vakna och innan alla andra börjar röra på sig. Fast idag ser det än så länge ut att bli en lite gråmulen dag så då blir det nog mest att jag håller mig inomhus och gör en del andra saker. Borde egentligen sortera bilder från alla dessa mappar jag har överallt och lägga dem på min externa hårddisk men det är sådant man tänker att man kan göra sedan. Det är bara så att det där sedan skjuts upp på obestämd tid allt som oftast.
Fast jag ska åtminstone försöka ta tag i det tänkte jag, sedan har jag nog inre hämtat mig riktigt från chocken än att Kate ja min Sim blev uppäten så nu måste jag klura på en trevlig familj som kan flytta in i grannhuset så Cassie slipper känna sig så ensam som hon gör just nu.Visst har hon vänner men det blev samtidigt väldigt tomt utan hennes syster där så jag ska fundera lite så får vi se vad jag kommer på för några.Sedan så vet jag inte om jag kan säga att jag inte ska rita längre för det blir nästan alltid något numera då jag sätter mig och bara tänker skissa lite. Häromdagen blev jag klar med ännu en påbörjad teckning som jag egentligen hade tänkt ge bort men den närmaste kretsen börjar ju att ha fått så mycket också så nu tror jag att den här lilla sötnosen ändå får stanna! Det verkar som om guldkornen inspirerar sin matte ibland till att utföra helt underbara konstverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0