Morgon

God morgon på er alla glada läsare där ute eller jag kanske borde skriva frusna istället. Fast det beror ju på vart ni sitter förstås. Här är det i alla fall ordentligt kallt idag. Rumstermometern visade - 22 grader och den som sitter på utsidan i köket visade på -15 så nej jag tror det är bättre att hålla sig inomhus. Fast det har i alla fall blivit riktigt vitt på marken nu och vita små flingor kommer singlande. Så vi fick i alla fall snö till sist! Men det behövde ju inte bli så här kallt, men nu ska vi inte klaga när den äntligen är här. Det enda jag skulle kunna vara utan annars är blåsten, men jag tänkte ju i alla fall inte gå ut. Nej det blir till att Simma runt lite ovh få fason på ett uppstartsprogram som vill hänga sig trots att jag inte laddat ner några nya saker på sistone. Det knepiga är att om jag startar om datorn så fungerar det utan problem sedan. Ibland kan man bli tokig på spelet då det ska krångla sådär men ja hoppas i alla fall att det ska lösa sig ändå. Hur som helst så har jag ju ett hushåll jag spelar mest igen.
Trodde verkligen att Sullivan &Alyss skulle trivas ihop med tanke på hur fort det gick för dem att bli ihop
Ibland blir det dock inte riktigt som man planerar och jag märkte det först på att Sully verkade olycklig då han hellre letade sällskap på annat håll. Detta fastän han inte alls har någon egenskap som är jobbig och Alyss gjorde samma sak även hon.
Så de fick flytta isär istället. Även om de inte bråkat eller har skilt sig än så tror jag det blir bäst så här för alla parter . Annars kanske de bara börjar gå varandra på nerverna igen till sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0