Moff moff på er!

 
Hejsan alla glada fans där ute.
Nu är det alltså dags för mig Timon världens bästa lilla hamster att kliva in på scenen igen. I alla fall för en liten stund innan jag tänker gå och knyta mig i huset över dagen. Ni kan tro att jag blir bortskämd. Idag så skötte matte om mig som vanligt på morgonen och jag fick lite snacks. Sedan kom en ny jätte som var ännu större in i bilden. Han visade sig vara en jätteschysst snubbe och vet ni vad jag fick ? Jo just det en droppe till. Han ville tydligen egentligen ge mig en till men då sa matte stopp. Att hon har mage till att sätta stopp för luddtassens godisintag. Får man bara lov att göra på det viset? Hmm man kan fundera på om jag ska behöva kontakta Hamstrarnas Rätt i Samhället eller om jag ska släppa det för den här gången. Vidare så får jag vara ute i hallen varje dag nu och springa av mig. Allra roligast tycker jag ändå att det är med min gröna boll som matte inte ens hade tänkt att jag skulle använda den. Jag älskar den så mycket att jag försöker klättra på den då den ligger på golvet ute. men det är så kul att få gå på upptäcksfärd i den stora vida världen. Matte lovar att när jag kan börja vänja mig vid selen, då ska jag få sitta och mysa i soffan med henne på kvällarna. Det kanske är något att se fram emot i alla fall. Fast än så länge vågar jag inte riktigt slappna av med henne utan springer hellre och gömmer mig än myser men jag kan ju inte motstå godsakerna som jag ändå blir bjuden på. Det går bara inte då godistarmen skriker högt! Sedan må ni tro att matte säger att jag är en fena på en sak så hon tror eventuellt att hon ska kunna träna mig i den ädla sporten hamsterhoppning! Vi får väl dock se hur det går med den saken...jag tycker just nu att det är roligare att välta saker än att hoppa över även om jag kan göra skutt då jag ska ta mig ner från träskon som står framme på golvet. Dessutom så kan ni tänka er att jag inte får gnaga på tapeterna i hörnen. Det är så frestande men då kommer matte och puttar på mig.
Vidare börjar hon dessutom att hålla på och prata sådär ..konstigt till mig och kommentera om hur söt jag är, håller era mattar också på så ? Nej nu har jag blivit sömnig så jag tror det är dags för mig att gå in och nanna tills ikväll, på återhörande/ Timon "Luddtassen"

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt"

2015-05-02 @ 15:05:46
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0