Dela INTE

Hejsan på er alla. Den här gången tänkte jag börja med att skriva några rader om moviestarplanet faktiskt. Det var ju ett tag sedan jag gjorde det. Fast än så länge har jag fortsatt att spela, om än lite mindre än vad jag gjorde förut men jag håller mig i alla fall aktiv med vad som händer och sker på sidan. Varför vissa kanske funderar över men jag tycker att det behövs ett par extra ögon som ser det supporten inte ser. För de kan inte vara inne jämt och hinna med att se alla saker. Fast nu var det en annan sak som jag kände att jag ville ta upp. Varför är det så många som fortfarande frågar om att dela gubbe eller vill att man ska ta över deras för att de tänker sluta ? Support har gått ut så många gånger med varningar kring det här sättet att luras. Allt för många gör det bara för att de vill hacka och förstöra för andra. Ändå måste det finnas de som fortfarande går på sådana nitar som jag pratar om här. Så man kan aldrig vara nog försiktig faktiskt. Är man rädd om sin figur ska man aldrig vare sig dela den eller ge ut ledtrådar som kan få vissa att gissa på logininformationen. Och man ska aldrig lita på någon, inte ens på en kompis. Det kanske låter jobbigt, men så är det. Sedan ber jag er som tycker sidan är barnslig tänka efter en gång till också varför ni ändå väljer att stanna kvar och spela ? För när man går med så gör man ändå valet att godkänna reglerna& villkoren. Dessutom har jag svårt att tro att ni vill att folk är elaka mot er och går runt och sprider en otrevlig stämning på sidan. Ändå ser jag mycket sådant , framför allt på kvällarna. Sedan var det någon som kallade mig för dramaqueen men det är nog så långt från sanningen man kan komma. Visst säger vad jag tycker , tänker och vågar stå för det men jag skulle aldrig medvetet som vissa andra försöka såra någon annan. För jag vet hur ont det gör att själv bli trampad på. Nej nu får det räcka med sådana här ämnen för idag. Igår kväll så fastnade jag framför skärmen igen. Hade inte alls tänkt att göra en ny Sim men så blev det till sist. Hon liknar några av mina andra som jag har men samtidigt är hon sin egen. Så mycket mer har jag inte att skriva om henne än mer än att hon bor fint till vid havet och pluggar konst på universitetet. Hon är precis som jag lite av en bokmal också drömmer hon om att bli författare, fast hon tycker det är segt att sitta vid datorn och skriva. På tal om böcker så läste jag ut min julklapp igår. Kunde inte lägga ner den förän jag hade vänt sista bladet, jag som bara skulle titta lite.Visst var det mycket fakta i den, kanske lite väl mycket fakta och siffror ibland men bilderna är verkligen magiska. Så har ni inte läst Kroknäbbarnas Tid än, gör det så kanske ni lär er en del på vägen om våra svenska dagrovfåglar. Jag vet i alla fall en som kommer att försöka ge sig ut och spana efter dem i vår.

http://www.sofnet.org/20.0.0.1/13818/cache/13818_8082d157.jpg

Sedan blev jag också klar med en teckning som jag skissat på några dagar då jag haft den liggande framför datorn. Det känns alltid lika bra när man lyckas få saker färdiga och kan sätta in dem i någon av teckningspärmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0