Cynthia Barrows!


 
Nu vill jag presentera er för ännu en av mina nya simmar. Det har faktiskt blivit fler nya på sistone men det kanske beror på att jag haft mycket tid att sitta och spela. Dessutom känner jag att jag haft inspiration till att försöka hitta på lite udda karaktärer. Tror jag har lyckats väldigt bra att göra en väldigt speciell sim. Valde en del andra egenskaper än vad jag bruka göra annars och det resulterade i:

Fröken Sopdykare. Förlåt men hon tycker verkligen att det är kul att rota i andras avfall.
En av de första saker hon lyckades med var såklart att sätta eld på spisen. Så just nu blir det bara snabbmåltider!
För hon tjänar inte så mycket på sitt jobb än så länge, men hon verkar trivas på den kriminella banan.
Ett mysigt hus kommer hon i alla fall att ha, kanske får hon en dag så mycket pengar att hon kan renovera det färdigt.
Sedan finns det vissa planer för hennes tomt också.
Plan 1
Plan 2 som det ser ut just nu. Eventuellt finns planer på att bygga om det men det är något hon har gott om, planer alltså. Lite beror det på hur det går med hennes vänskap med en vampyr. Hon har ltie svårt för att bestämma sig om hon vill bli biten av sin bästa vän, eller om hon ska ge sig ut för att hitta ett elexir åt honom.Visst vore det häftigt att bli odödlig men samtidigt så tror jag hon är av den sorten som föredrar att kunna gå ut dagtid utan att behöva bära parasoll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0