Morgonstund

God morgon på er allihopa.
Idag så vakande jag tidigt av att Meeko var vaken och höll på att rumstera om i buren. Tänkte att det var lika bra att gå upp och städa åt honom på en gång, Så jag gick ut i hallen och såg till min förvåning att det inte alls var så stökigt i hans hem som jag hade trott. Dessutom så låg han inne i huset och jag trodde inte att han skulle vakna. Visserligen brukar han alltid hålla igång en stund varje morgon men han hade ju redan varit ute. I alla fall så kom den lilla nosen trots allt ut och vi har suttit uppe och myst en stund i soffan.Nu har han gått tillbaka in till sig igen och ligger& sussar sådär sött hoprullad i en boll om jag tittar in. med andra ord så är han nog en vanlig hamster ändå även om han periodvis hittar på riktigt mycket saker. Mycket mer saker än jag kan minnas att mina andra två gjorde. För även honan hade jag från det att hon var liten men ändå så kommer jag inte ihåg att hon hade lika mycket egenheter för sig. The Great Meekodini är verkligen en stor liten hamster helt enkelt. Tänkte jag skulle försöka kolla hans matchvikt sedan. Inte för att jag tror det går någon nöd på honom, snarare tvärtom men det kan ju vara lite roligt att veta. Nej nu ska jag försöka få i mig någon frukost innan det blir en promenad lite senare också ser jag ju såklart fram emot kl 19.00 ikväll.
Det är delvis också därfrör jag väljer att posta det här inlägget just här och inte på nya bloggen cottonblue.blogg,se men ni får gärna kika in där eftersom jag har lagt in några nya inlägg.
Kramen på er allihopa och hoppas att ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0