Hejsan

Hejsan på er alla glada små bloggläsare där ute!
Ja eller god morgon på er. Idag känner jag mig faktiskt laddad med mer energi än på länge. Kanske det där fyndet igår bara var början på en kreativ period ? Får hoppas det för det det känns onekligen på det viset just nu. Så idag är det läge att göra bort en del saker kanske. Ska i alla fall försöka jobba på några små teckningsprojekt som jag har liggandes. Sedan så har jag funderat lite kring bloggen igen. Visst känns det jättebra att ha startat upp cottonblue.blogg.se men samtidigt så undrar jag om jag inte i alla fall ska göra ett nytt försök med en separat blogg om Sims också. Det kanske blir mer sidor att hålla reda på men det känns samtidigt som det skulle kunna vara en god tanke så jag kan skriva om alla mina familjer eller åtminstone de jag har aktiva och visa upp lite tips på husbyggande med mera. Ska fundera lite på hur jag ska bygga upp den men det känns som det är något som skulle kunna bli jättbra. Såklart kommer jag ju att behålla även bubblet men främst göra mina mer allmänna inlägg här och kanske ska jag låta Meeko få en egen spalt eftersom jag ju flyttar ut ett par andra kategorier ?
Det lär dock visa sig hur det går med de planerna men det händer ju i alla fall en del saker trots allt. Och nu är adressen till min blivande Simsblogg klar. Valde att behålla kategorinamnet så ni kommer alltså att kunna hitta den under: http://simplicitydesigns.blogg.se/ om ni är nyfikna och vill kolla in den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0