God morgon

Morgon på er allihopa.
Det var en lite händelselös kväll igår. Trots allt.
Hur som haver så trodde jag att jag skulle få börja spela något i förtid men icke. Nåja. jag fick i alla fall ladda ner det och nu får jag stå ut med att vänta ett par-tre dagar till. Ni vet den som väntar på något gott, kan aldrig vänta för länge. Nej istället så låg jag och såg på TV. Säsongstarten av Det Okända var bra men fy så obehagligt med den där draken. Ja det beror ju på vad man tror på också men att lagra negativa energier är aldrig bra i längden. Det bästa man kan försöka med är att inte dra på sig några sådana eller att man städar undan den innan den hinner manifestera sig, Nåja lyckades i alla fall ta mig till sängen till sist men kunde inte somna eftersom Meeko gnagde på gallret igen. In med hamsterburen på toaletten &stängde dörrren. Sov fram till nu vid sju och vem tror ni har bäddat nedanför hjulet igen när jag tittar in ?
Han har onekligen sina egna idéer ibland men han känner sig nog trygg eftersom han bäddar där. Dessutom är det bra när han blir inflyttad på toaletten som han gör det. Pappa trodde att han bäddar där för att han inte ser men hamstrar är ju nattdjur och nog borde han kunna se huset. Annars så ska jag nog försöka jobba undan lite pyssel här idag och kanske försöka få bort några kartonger som står på golvet. Så visst finns det saker att göra idag också. Jo föresten en sak har hänt på Sims 3 också. Liberty, ena dottern har flyttat tillbaka hem till sin pappa och syster. Tyckte att det blev bäst så ändå nu medan hon studerar. fast jag funderar på att de ska få köpa ett nytt hus i alla fall. Eftersom radhuset känns väl stort för dem helt enkelt. Vi får se hur det blir. Fast nu kan hon åtminstone fokusera på studierna igen och fortfarande vara god vän med Phoenix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0