Morsning!

Mors på er alla glada bubblare där ute.
Och hejsan på resten av er som kikar in här för den delen.
Har kanske inte skrivit något på några dagar men det beror på att jag gjort annat istället och varit lite social istället. Ibland är det rätt skönt att vila och göra så fast nu tänkte jag hinna skriva några rader här.Idag är vädret lite gråmulet och det ska eventuell regna så jag får se om det blir någon prommis. Annars så ska jag gå hem och förbereda för en sak...vad får ni veta tids nog.
Sedan har jag ett par täcken som ska göras klara och en teckning som jag ska lägga ner ett kol på så att den inte bara blir liggandes. Dessutom måste jag fortsätta på jobbet i hallen...håller på att strippa tapet från mina två garderober. Jo visst låter det skoj?, inte det nej kanske inte men det är ett bra jobb om man behöver avreagera sig på något. Nu tror jag i alla fall att jag vet varför Sims 3 har krånglat för mig. Kollade på den andra datorn och där låg spelfilerna under en annan mapp i registret så det måste vara så att Vista klatrar här hemma :/ har Win 7 på den andra datorn.Märkligt dock att det börjar krångla sådär men jag tror att det kan vara svaret på problemen. Hur som helst så får jag väl nöja mig med att resa på helgerna :/  och jag är ju ändå  mest nöjd med Verona och hennes lilla familj.Jag menar de kan ju fortfarande ändå göra en hel del saker även om de inte kan resa.
Sedan så har jag en sak till på G som ska kopplas in...innan jag blir en total spelnörd *skratt*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0