Morgon på er!

God morgon på er allihopa där ute.
Fast jag börjar undra var alla tagit vägen. Den 28 hade jag 56 läsare, nu har jag kanske bara fyra om dagen. Tror faktiskt aldrig att jag har haft så lite.Är bloggen så tråkig att ni inte vill läsa den längre eller vad ? Inte för att jag bryr mig heller men det är ju roligare att se att någon tycker att den är bra än att besökarantalet sjunkit så mycket på kort tid. Hur som haver så verkar det som om Sims fungerar igen, men jag ska inte ropa hej än men det har i alla fall fungerat att spara det nya kvarteret. Det gamla startar fortfarande inte efter kraschen så jag får nog lov att radera det :/
Visserligen känns det surt men samtidigt så börjar jag ju att komma igång på det nya men jag klurar på om Verona ska få byta hus..hittat några fina färdigbyggda som jag ska försöka välja bland beroende på hur planlösningen ser ut. Visst kommer jag kanske att få bygga om lite men det har jag ju gjort på det hus hon bor i nu med fast det känns som det blivit aningens för stort så jag ska titta efter ett som passar henne bättre Eller så kanske jag bygger ett helt i hennes stil på den tomt hon har nu men det är ett problem med den :/. Något är i vägen så ingen taxi kommer och hämtar henne nör hon ska åka utomlands och hon kan inte gå utanför tomten heller, trro det är något med gränsen som skrånglar. Alltid ska det tydligen vara något men resetSim brukar hjälpa för att få in henne i huset men det känns lagomt bra att behöva ta till det knepet. Nej jag får helt enkelt prova att radera tomten och sätta dit en ny istället för att se om det hjälper. Sedan har jag ett ltiet problem till att lösa. Mina simmar brukar använda källaren som våning ett om huset har en sådan. Hur ändrar man på det så de går in på första planet ovanför mark istället och inte direkt ner i källaren?
Ska i alla fall prova bygga lite mer  idag så får vi se om jag kan få till det för det är klart att det skulle passa bra för henne att ha vissa saker nere i källaren istället för som nu på den andra våningen.Det känns i alla fall kul att exprimentera lite. Annars så rullar de övriga projekten på med och jag funderar fortfarande över spännen till gjordarna på täckena. Jo det slutade med att jag gör två stycken. Bara eftersom tyget jag använder som foder till det första är så härligt så blir det ett enklare täcke också med enbart det.Så kan det ju gå ibland. Också håller jag på med en teckning som snart är klar. Skulle egentligen ha skickat in den till en tävling men missade datumet så nu får ni se den här istället då den snart är klar. Ska bara färglägga det sista sedan och scanna in den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0