Göra det bästa av läget

Igår kväll var jag så glad i hågen för att jag äntligen börjat komma igång med Sims igen och vad tror ni händer ?
Jo det lägger förstås ner eller rättare sagt hänger sig och när jag kollar åter igen så finns inte spelfilerna kvar i savesmappen som de borde göra. Ibland blir man bara så trött. Funderade ett tag på hur jag skulle göra men bestämde mig för att försöka igen så nu har jag börjat om igen med Verona och än så länge fungerar det att spara. Händer det här dock en gång till så kommer jag nog att måste göra en ominstallation av spelet på den här datorn men jag förstår inte vad problemet är då jag har hela spelet installerat på en annan dator också och på den fungerar det ju som det ska. Just nu ogillar jag i alla fall skarpt att få sparfel F12 men jag får göra det bästa av situationen.Hur som haver så håller jag på att lära känna Verona igen om man nu kan göra det med en sim. Den här gången så tog jag den första versionen jag hade av henne så jag får göra om det mesta men det är värt allt krångel om det kommer att fungera spara i fortsättningen.
 
Just nu bor hon i en fönsterlös liten stuga i utkanten av staden men den verkar passa henne perfekt. Gjorde om ett hus som redan var färdigbyggt så jag behöver inte lägga ner så mycket jobb på trädgården utan hon kan istället koncentera sig på att samla saker&måla så hon får råd att åka ut och resa såsmåningom också tänker jag inte jag inte ha så brått den här gången att flytta ihop hennne med någon utan hon ska få bo själv med några djur ett tag.Dessutom så är hon ju i färd med att renovera sin lilla stuga också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0