Logan Kennedy

Så här ser han alltså ut min senaste sim som har flyttat in i kvarteret.
Hade samma familj i tvåan och eftersom jag käbde att jag gillade den så bestämde jag mig för att återskapa densamma. Fast det är klart, det blir så mycket bättre nu i trean förstås.
Dessutom delar han hus med två djur som ser till att vardagen aldrig blir tråkig.
Det är påhittiga katten Mr Muffins, som ni ser kan han få för sig att ha kul genom att leka i badkaret ibland.
Den som styr upp det hela är möjligtvis hans andra husdjur, den lite lugnare bordercolliehanen Blue som är väldigt social och dessutom läraktig med.Då det gäller lekfullheten passar han och husse bra ihop.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0