Teckning

I går blev jag klar med den här.
Eller riktigt klar vet jag ju inte om jag är ännu eller om jag ska rita till några tuvor innan jag är riktigt nöjd men samtidigt vill jag ju inte lägga på för mycket på den helle, men visst har jag lagt ner mer tid på den än jag brukar göra på vissa andra.
För första gången har jag också lyckats med att rita ett föl som jag inte kan klaga på.
Visst ena hoven kanske inte blev helt perfekt men vad gör det egentligen.Det är ju skojigt att rita ananrs skulle jag inte ha tålamodet att sitta på det vis jag gör heller.
Åtminstone så tycker jag att det är värt att göra det när resultatet blir så här pass bra :), jag lovar ni ska få se den så snart det fungerar att ladda upp bilder igen.
 

Kommentarer
Postat av: Josephine Einarsson

Hey! Snygg blogg :)
Ha en bra kväll! Kram

2013-06-26 @ 18:33:34
URL: http://photomemorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0