Jag skulle vilja...

Jag skulle vilja veta varför vissa tycker att jag levlar snabbt på MSP.
Klart det kanske beror på vad eller vem man jämför med också men faktum är att jag kan tycka att det inte går så speciellt snabbt längre som det gjorde när jag började.
Det är flera nya som jag inte ens hört talas om som gått om mig på båda listorna och det tycker jag är lite märkligt.
Jag menar så mycket tycker jag inte att boostarna ger när man väl har haft tillfälle att prova dem. Det tar tid i alla fall.
Så då är ju frågan hur de bär sig åt ?
Tror inte det finns ett enkelt svar på den men faktorerna är nog många, men det känns mer nu som att en del bara bryr sig om vilken level man har. Många är inte ens intresserade av att prata med en längre. Märker det tydligt tyvärr pga alla som tigger saker eller fortfarande undrar vad jag har gjort av alla mina djur så nu säger jag det en gång för alla:
TIGG INTE SAKER AV MIG, jag ger till de jag vill och jag tog bort djuren därför att det laggade och många som besökte mitt rum var inte så snälla mot mig heller utan sa taskiga saker när den trodde att jag inte såg. Numera kan man dessutom inte ha fler än tio djur ute men jag har ju givetvis alla kvar i väskan eller vad man ska kalla stället där allt man inte använder ligger. Men jag sköter ju dem alla såklart ändå.Så nu vet alal det och jag hoppas att det leder till färre funderingar hos er Bubblare, både nya och gamla.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2013-02-13 @ 20:45:03
URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0