Hejsan på er

Igår gjorde jag klart en serie köksbänkar till Sims.
Har redan visat er den första bänken i serien och nu har det blivit dags för att lägga upp resten med :)
Blev dock så inspirerad när jag hade hållit på att skapa dem så det blev att jag gjorde två bord i serien med av bara farten :)
Får se vad jag kan lyckas skapa idag , det märks helt enkelt vad jag får för mig att spåna fram men när jag tänker mig helheten på serien så tror jag den kommer att bli riktigt bra när den blir klar för jag känner mig så inspirerad till att skapa mer till spelet.
Dessutom så känns det ju rolgit att kunna dela med mig av sakerna här :)
För er som undrar hur ni ska få in dem i spelet så ska ni helt enkelt bara behöva klicka på nerladdningslänken för respektive fil och sedan installera dem direkt, ville inte blanda in winrar eller winzip då det bara blir ett extra steg för er som inte är vana med att ta ner saker till spelet.Ni som har gjort det förut vet vad jag pratar om. Därför tyckte jag att det var lättast att använda mig av Sims3pack formatet.
Här är de i alla fall nu och jag hoppas att ni ska gilla dem :) kom gärna med förslag på något som ni vill att jag gör så kanske jag kan göra ett försök om det inte är för komplicerat.
 
 
LADDA NER GENOM ATT KOPIERA IN LÄNKARNA I ADRESSFÄLTET:
 
http://rapidshare.com/files/3149197753/HopeOfSeas2.sims3pack
http://rapidshare.com/files/3513975414/HopeOfSeas3.sims3pack
http://rapidshare.com/files/2643651537/HeartOfSeas8.sims3pack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0