Oj

Hejsan på er alla.
Jo det strämmer nu är jag här igen :)
Känns som jag varit väldigt frånvarande från MSP i helgen och det är alldeles rätt.
Jag har varit inne väldigt lite verkligen, varit upptagen med andra saker och för en gångskull
varit lite social.
Rätt skönt emellanåt med en liten paus också tror jag även om det blir en del att ta igen nu sedan.
Fast det var lite av en självvald vila från MSP med. är jobbigt dels med alla som tjatar om saker utan att ta hänsyn till det som står här i bloggen eller bryr sig om min biograi.
Dels så är det jobbigt att vara inne när sidan är seg och långsam....men det tror jag de flesta tycker.
Vad jag har varit upptagen med ?
Kika in här senare idag så kanske jag avslöjar en del av vad jag har pysslat med istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0